Ratkaisukonsultti – Sovellin Oy, DL: 14.8.

Tyyppi: Täysipäiväinen, Vakituinen
Toivottu tausta: Opintojen loppuvaihe – Valmistunut
Toivottu aloitusajankohta: Syyskuu 2017, neuvoteltavissa
Työpaikan sijainti: Vitikka 2, 02630 Espoo
Haku-DL: Maanantai 14.8.2017

Sovellin Oy auttaa asiakkaitaan menestymään tarjoamiensa pilvi- ja mobiiliratkaisujen avulla. Yhteistyön ja asiantuntevan tuen kautta Sovellin Oy:n asiakkaat saavat ratkaisut käyttöönsä sujuvasti, ja tarpeen mukaan Sovellin Oy integroi ratkaisut asiakkaan omiin järjestelmiin ja toteuttaa tarvittavat laajennukset. Sovellin Oy tukee asiakkaitaan koko ratkaisun elinkaaren ajan taatakseen parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Yritys tuotteistaa myös laajennuksia ja osaratkaisuja tarjoamiensa palvelujen ohjeen. Sovellin Oy haluaa olla tunnettu osaamisestaan ja laadusta, ja heidän henkilöstönsä osaamisen kehittäminen ja viihtyvyys ovat heille keskeisiä asioita. Sovellin Oy on vuonna 2012 perustettu kasvuyritys, jonka omistaa toimiva henkilöstö.

Alati kasvava Sovellin Oy etsii nyt motivoitunutta, oma-aloitteista ja päämäärätietoista Ratkaisukonsulttia täydentämään viiden hengen tiimiään! Tässä tehtävässä pääset työskentelemään modernin pilvipalveluna tarjottavan Zendesk-asiakaspalvelujärjestelmän parissa, joka tarjoaa Sovellin Oy:n asiakkaille työkalut tehokkaan ja laadukkaan asiakaspalvelun toteutumiseen. Ratkaisukonsulttina olet pääasiallisesti vastuussa tämän modernin järjestelmän käyttöönottoprojektien konsultaatiosta ja läpiviennistä sekä asiakkaiden tukemisesta. Työtehtäviisi kuuluvat erilaiset valmistelutyöt ja materiaalien tuotanto, asiakkaille lähetettävien alustavien tehtävien laadinta sekä järjestelmän konfigurointi asiakkaiden tarpeet huomioiden. Konfiguroinnin ja dokumentoinnin lisäksi pääset osallistumaan asiakkaiden kouluttamiseen, tekniseen tukemiseen ja ohjaamiseen käyttöönottovaiheessa. Työssäsi toimit asiakasrajapinnassa teknisen konsultin roolissa osallistuen asiakkaiden tarpeiden määrittelyyn ja hinnoitteluun. Ratkaisukonsulttina pääset myös aidosti kehittämään Zendesk-liiketoimintaa sekä sen laajennuksia ja integraatioita. Sinun ei tarvitse olla valmis tekijä, vaan Sovellin Oy kouluttaa sinusta tulevaisuuden Zendesk -asiantuntijan.

Edellytämme:

• Soveltuvaa korkeakoulutaustaa
• Aiempaa työkokemusta asiakaspalvelu- ja/ tai konsultointityöstä
• Ymmärrystä asiakaspalvelusta, asiakaspalvelujärjestelmistä tai tiketöinnistä
• Motivaatiota kehittyä asiakaslähtöiseksi ratkaisuosaajaksi
• Erinomaisia tietoteknisiä taitoja ja kykyä oppia uusia järjestelmiä nopeasti
• Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Sovellin Oy tarjoaa:

• Joustavat työskentelymahdollisuudet
• Pienen ja ketterän tiimin tuen matalahierarkisessa organisaatiossa
• Mukavan ja rennon työskentely-ympäristön, jossa panostetaan aidosti työntekijöiden osaamisen kehittämiseen ja kouluttamiseen
• Kattavat työsuhde-edut

Oletko etsimämme ulospäinsuuntautunut, päämäärätietoinen ja esiintymistaitoinen Ratkaisukonsultti? Mikäli tunnistat itsesi, haethan pian! Lähetä hakemuksesi ja CV:si PDF-muodossa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään maanantaina 14.8.2017 mennessä täältä: https://apply.atalent.fi/sovellin-oy-ratkaisukonsultti-7-2017. Ilmoitathan hakemuksessasi palkkatoiveesi sekä milloin pystyisit aloittamaan.

Yritykseen voit tutustua osoitteessa: http://www.sovellin.com/ . Tehtävästä ja hakuprosessista voit kysyä lisää aTalentin Recruitment Manager Mia Paatsalolta (mia.paatsalo[ät]atalent.fi, 050 4680 610).

Jaa Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Leave a Comment

Bot check * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.