Advertisement Campaign Manager – WordDive, DL: 22.9.

Tyyppi: Osa-aikatyö (vähintään 3 päivää viikossa) tai kokoaikatyö
Soveltuva tausta: Opintojen loppuvaihe tai valmistunut
Aloitus: Heti sopivan henkilön löydyttyä
Sijainti: Tampere
Haku DL: 22.9.2017
Katso hakuohjeet: http://www.worddive.com/fi/avoimet-tyopaikat

Maksullinen mainonta on yksi tärkeimmistä WordDiven kasvun ajureista, ja esimerkiksi Facebookin yhteyshenkilömme on antanut meille tunnustusta tehokkaasta kampanjoinnista.

Haemme nyt markkinointitiimme lisää voimaa vauhdittaaksemme yrityksen kansainvälistä kasvua entisestään.

Oma markkinointitiimimme on kampanjoinut jo vuosia digitaalisilla alustoilla, ja olemme myös ostaneet digitaalista markkinointia palveluna Euroopan kärkitoimistoilta. Näemme kuitenkin mainonnan kiinteänä osana asiakaskokemusta, joka alkaa ensimmäisen WordDive-bannerin näkemisestä ja jatkuu palvelun innokkaaseen käyttöön ja eteenpäin suositteluun. Tämän vuoksi haluamme panostaa nyt entistä vahvemmin inhouse-markkinointiimme, keskittää vastuita ja rakentaa todellista maailmanluokan markkinointiosaamista oman kattomme alle.

Tässä kohtaa sinä astut kuvaan.

Advertisement Campaign Managerinamme toteutat digitaalisia mainoskampanjoita esimerkiksi Facebookissa, Instagramissa ja Googlessa tavoitteenasi mobiilisovelluksemme kansainvälinen läpimurto. Jos sinulla on kauppatieteiden opinnot loppusuoralla tai olet vastavalmistunut, hae paikkaa rohkeasti. Aiempi kokemus digitaalisesta mainonnasta katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätöntä. Tärkeintä on, että sinulla on intoa, ideoita ja kunnianhimoa.

Koulutamme sinusta (täydellä palkalla!) digitaalisen mainonnan ammattilaisen ja siirrämme sinulle mahdollisimman nopeasti käytännön vastuuta mainonnastamme.

Mikäli tunnistat itsesi kuvauksesta, lähetä hakemus heti. Hae kirjoittamalla meille noin yhden sivun mittainen kirje, jossa kuvaat lyhyesti, miten samaistut alla esitettyihin väittämiin.

– Olen hyvä hakemaan itsenäisesti tietoa ja ottamaan uusia asioita nopeasti haltuun.

– Pystyn tekemään tilastollista analyysia kampanjoiden tehosta Excelissä.

– Olen kiinnostunut kulutuskäyttäytymisestä. Haluan esimerkiksi tietää palavasti, miksi tietty kampanja saa ihmiset toimimaan eri tavoin kuin toinen.

– En näe maksullista mainontaa pakollisena pahana, vaan vertaan sitä mieluummin taiteeseen, jolla viihdytetään yleisöä ja tehdään myyntiä.

– Mielestäni kaikkien markkinointitoimenpiteiden teho pitäisi pystyä todentamaan myynnistä.

– Haluan kehittyä maailmanluokan osaajaksi digitaalisessa mainonnassa. Otan koulutuksen ja sparrauksen kiinnostuneena vastaan, mutta kannan vastuun tavoitteistani itse.

Lähetä hakemuskirje sähköpostin liitteenä osoitteeseen hr@worddive.com. Liitä mukaan myös ansioluettelo ja palkkatoive.

Jos haet molempiin avoimiin markkinoinnin paikkoihin, niin tee se mieluiten samalla sähköpostilla.

Jaa Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Leave a Comment

Bot check * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.