Tekninen asiakaspalvelija finanssiratkaisuihin – Checkout Finland Oy

Tyyppi: Jatkuva työsuhde
Soveltuva tausta: Joustava
Aloitus: Syys/lokakuussa
DL: Ei ilmoitettu, selvitä!

Tehtävä, johon etsimme osaajaa
Studentwork etsii asiakkaalleen Checkout Finland Oy:lle teknistä asiakaspalvelijaa mobiilikassaratkaisuihin. Pääasiallinen työtehtäväsi on pienten ja keskisuurten yrittäjien käyttämän PIVO-kassan teknisenä tukena toimiminen. Mikäli olet intohimoinen asiakaspalvelija hyvällä teknisellä osaamisella varustettuna, voisit olla etsimämme henkilö! Tässä tehtävässä pääset toimialan näköalapaikalle sekä osaksi kasvavaa ja vauhdikasta yritystä!
Checkout Finland Oy on OP-ryhmään kuuluva asiakasmäärältään Suomen suurin internetissä toimiva maksunvälittäjä. Checkout Finland vastaa pienten sekä suurten yritysten tarpeisiin, ja heidän maksunvälityspalvelunsa avulla yrittäjä saa käyttöönsä kaikki suomalaiset pankit ja muut yleisimmät maksutavat yhdellä sopimuksella helposti ja edullisesti. Checkout Finlandilla pääset mukaan erittäin rentoon, innovatiiviseen sekä osaavaan ympäristöön!
Tehtävä 
Teknisenä asiakaspalvelijana vastaat yritysasiakkaiden yhteydenottoihin ja pyrit löytämään parhaan mahdollisen ratkaisun asiakkaan tilanteeseen puhelimitse, sähköpostitse sekä chat palvelun kautta. Tässä tehtävässä olet toisen tason tekninen asiakaspalveluosaaja, jolloin pääset käsittelemään vaativampia teknisiä ongelmia yhdessä asiakkaiden kanssa laadukkaasti, mutta tehokkaasti. Saat työhön kattavan perehdytyksen, mutta odotamme, että sinulle on jo kertynyt asiakaspalvelukokemusta jonkinlaisten
asiakasviestiohjelmistojen käytöstä sekä aiempaa työkokemusta menestyksekkäästä teknisestä asiakaspalvelusta.
Oletko sinä ”match” tähän tehtävään? 
Yllä mainittujen seikkojen lisäksi etsimämme henkilön olisi hyvä pystyä tulkitsemaan koodinpätkää jollain tasolla sekä sitä kautta suodattamaan tietoa niin ohjelmointipuolelle kuin asiakkaan suuntaan sujuvasti. PHP:n ymmärrys on etenkin eduksi, mutta kaikki teknologiaosaaminen edesauttaa tehtävässä menestymistä! Sinun ei siis tarvitse olla koodikonkari, riittää että sinulla on kiinnostusta tekniseen selvitystyöhön syvällisemmällä tasolla. Tukenasi tehtävässä toimii myös itse ohjelmointitiimi. Iso plussa tehtävässä menestymiseen on aikaisempi kokemus esimerkiksi maksuliikenteeseen tai finanssialaan liittyen.
Kyseessä on aluksi vuoden määräaikainen työsuhde Studentworkin kautta. Tavoitteena on löytää tehtävään pitkäaikainen tekijä, joten taitonsa näyttävälle työntekijälle tässä on tarjolla pitkäaikainen, jatkuva työsuhde! Studentwork toimii match makerina tässä haussa! Aloitamme sopivien hakijoiden haastattelun pikimmiten, joten hae tehtävään vaikka heti! Tehtävä alkaa syys/lokakuussa.
Lisätietoja tehtävästä antaa heidi.hyysalo@studentwork.com, 0505645294.
Jaa Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Leave a Comment

Bot check * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.