Hallintoassistentti – Finago, DL: 12.6.

Tyyppi: Kokoaikainen
Kesto: Vakituinen
Työaika: 37,5h/vko
Haettu tausta: Uran alkuvaihe, 1-2 vuotta työkokemusta
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan mahdollisimman pian Työpaikan sijainti: Keilaniemi, ESPOO
Haku-DL: 12.6.2018

Accountor Finago etsii nyt kokoaikaista assistenttia vakituiseen työsuhteeseen Finance Controlling -tiimiin Espoon Keilaniemeen. Jos olet työssäsi systemaattinen, aikaansaava ja numerotarkka, älä aikaile vaan hae nyt – haku päättyy 12.6.2018!

Finago on osa talous- ja henkilöstöhallinnon palveluita sekä ohjelmistoja tuottavan Accountor ohjelmistoliiketoimintaa. Yhteensä organisaatiossamme työskentelee yli 200 sähköisen taloushallinnon ammattilaista muun muassa ohjelmistokehityksen, myynnin ja koulutuksen parissa. Ohjelmistotuotteitamme Procountoria ja Tikonia käyttää yli 2.500 tilitoimistoa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa, ja niillä hoidetaan yli 120.000 pienen ja keskisuuren yrityksen kirjanpitoa. Olemme sähköisen taloushallinnon tiennäyttäjä, ja määrittelemässä niin alan ammattilaisten kuin yritystenkin työtapoja.

Accountor Finago etsii nyt kokoaikaista hallintoassistenttia vakituiseen työsuhteeseen Espoon Keilaniemeen. Hallintoassistenttina vastaat koko Tikon-tuoteperheen sovellusten toimituksesta aina lisensoinnista laskutukseen. Tehtäviisi kuuluu tarkemmin asiakassopimusten ja tilausten koordinointi, lisenssien lisäykset ja vähennykset sekä myyntilaskutukset. Lisäksi tehtäviisi kuuluu myös yritysasiakkaiden ohjeistaminen ja neuvominen erityisesti lisensseihin ja laskutukseen liittyvissä kyselyissä niin puhelimitse kuin myös sähköpostitse. Pääset osaksi kovaa vauhtia kasvavaa Finance Controlling -tiimiä, josta löytyy motivoituneita ja työlleen omistautuneita taloushallinnon ammattilaisia sekä ajoittain toimistoelämää piristäviä toimistokoiria. Omien tiimiläistesi lisäksi teet tiivistä yhteistyötä myös muiden tiimien kanssa. Lue lisää Accountor Finagosta ja tutustu finagolaisten uratarinoihin täältä: https://finago.com/fi/meista/rekry/uratarinoita/.

Ketä etsimme?

Itseohjautuvuus, vastuuntuntoisuus ja numerotarkkuus laskutuksessa ovat perusedellytyksiä tehtävässä. Sinulla on ennen kaikkea kuitenkin reipas ote työhön: mukaudut tilanteeseen kuin tilanteeseen etkä kavahda kiirettä tai rutiiniluontoisia tehtäviä. Olet luonteeltasi palveluhenkinen ja luot toiminnallasi hyvää mieltä niin tiimiläisten kuin myös asiakkaiden kesken. Tehtävässä korostuu hyvät suomen ja englannin kielen suulliset sekä kirjalliset taidot.

Edellytämme:

– Aiempaa kokemusta laskutukseen liittyvistä tehtävistä
– Hyviä Excel-taitoja
– Sujuvan suomen kielen lisäksi myös sujuvaa englannin kieltä

Katsomme eduksi:

– Kaupallisen koulutuksen
– Aiemman kokemuksen lisensointiin liittyvistä tehtävistä
– Procountor- tai muun sähköisen taloushallinnon ohjelmiston hallinnan
– Aiemman kokemuksen Zendesk-tikettijärjestelmän käytöstä
– Sujuvan ruotsin kielen taidon

Miksi Accountor Finagolle töihin?

Motivoituneet ja tyytyväiset tekijät ovat nopean kasvumme ja kansainvälistymisemme kantava voima. Olemme rakentaneet itsellemme työympäristön, joka ruokkii työssä viihtymistä, ammatillista kehittymistä sekä oman elämän tasapainoa. Pidämme huolta työntekijöistämme ja esimerkiksi etupalettimme on suunniteltu tukemaan henkilöstöämme töissä ja vapaa-ajalla. Tarjoamme esimerkiksi ergonomiaa tukevat työvälineet sekä liikunta- ja kulttuurietuja. Järjestämme useamman kerran vuodessa vapaamuotoisempia aktiviteetteja, tiimipäiviä, koko talon tapahtumia ja monia muita juhlan hetkiä. Tavoitteenamme on siis olla alan halutuin työnantaja! Lue lisää meistä sekä siitä, mikä taloushallinnon ohjelmistotalossa vetää puoleensa, täältä: http://blog.procountor.com/onneksi-on-maanantaiaamut.

Jos olet tehokas taloudenhallitsija, haethan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 12.6.2018! Lähetä suomenkielinen hakemuksesi ja CV:si PDF-muodossa osoitteeseen: https://apply.atalent.fi/finago-hallintoassistentti-6-2018. Ilmoitathan hakemuksessasi, milloin pystyisit aloittamaan uusissa tehtävissä sekä palkkatoiveesi. Tehtävästä ja hakuprosessista voit kysyä lisää aTalentin Account Manager Salla Jortikalta (salla.jortikka[ät]atalent.fi, +358 50 324 8429) 5.6.2018 klo 10-11 ja 11.6.2018 klo 13-14.

* This job ad is in Finnish, because this particular job requires fluent Finnish language skills. *

Jaa Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Leave a Comment

Bot check * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.